Sider

tirsdag 15. mai 2012

Siden sist.. (skrevet 11 mai)

I 3 uker har vi vært uten internett i huset, og jamman meg har det ikke vært lett gitt. Men på en side har det også vært en utrolig lettelse og befrielse rett og slett. Å ikke sitte på pc-en i flere timer, men heller bruke tida på andre ting.


-          - San Martin med familien

-      

-          - Begynt på tango og salsa (skal fått tatt bilder senere), og det er såå kjekt!!




-        -   Begynt å strikke 



-          
-          - Prøvd å lage sushi 


Ellers har jeg vært med venner, sett filmer med mine kjære småbrødre, studert, vært syk, vært på asado, afs sammenkomster og hatt siste engelsktime med mine kjære elever. Ble helt rørt på fredag når den ene gutten på 8 år sier: " como se dice "te amo" en ingles?" Hvordan sier man "jeg elsker deg på engelsk?". Jeg ble helt smeltet! Engelsktimen ble avsluttet med at vi sang "head and shoulders, knees and toes" foran alle. Vært flere ganger på salsa og bachata.









Nå gleder jeg meg sånn til fredag! Da er det tur med AFS til nord, da skal vi bli kjent med Buenos Aires og las cataratas! 

Fortsettelse følger...

2 kommentarer:

  1. God tur snuppa mi:-) Savner deg mye og gleder meg over at du har det bra. Fantastisk kjekt å se bildene og høre litt fra deg. På lørdag er det 2 måneder til og du kommer hjem. Veldig veldig glad i deg. Stor klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Sigriii eg og strikke :) Har te nå strikka 2 skjerf/halser, jaja. På denne sidå finne du mange tips og mønster: http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?sort=&thumbnails=&categoryid=1

    Besos, Martine (:

    SvarSlett