Sider

fredag 24. februar 2012

NEDTELLING, 20 minutter!

Om litt kommer den nye familien og henter meg her hos Kristine og familien. Jeg har gruet meg i hele dag og er skikkelig nervøsen, vet ikke hvorfor egentlig siden jeg har snakket masse med broren og de virker så koselige hele gjengen! Mora vil ta meg med på tango og turer, og små brødrene er giret på å treffe meg og Juli sa de sikkert ville spille og leke hele tida. Blir litt mer liv og det liker jeg jo! Jeg har hatt noen veldig kjekke dager hos Kristine og gjengen. De er så koselig! Jeg har skikkelig tatt med godt til rette og føler meg så komfortabel rundt dem, de er helt fantastiske! Vi har spilt fotball, godt en 2timers tur hver kveld, reist inn til General Roca og badet i elva. Det føles så trygt og godt her, men samtidig er jeg veldig giret på å møte min nye familie og håper jeg får et sånt avslappet og godt forhold til dem.



spontant valg å bade, i dongri shorts og undertøy!


gode, svette og røde


Som dere ser på bildene har det vært noen aktive dager, veldig kjekke dager!
Nå nærmer det seg veldig dere! Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar