Sider

mandag 27. februar 2012

oppsummering fra de siste dagene

Nå er dere nok spente hvordan det har gått de første dagene hos den nye familien min. Enkelt og greit, jeg har hatt det supert! Blir litt dårlig blogging for jeg bruker ikke så mye tid på dataen. På fredag når jeg kom så kan jeg trygt si jeg var ganske nervøsen, men det var ingen grunn til det. Først ble jeg kjent med huset til mora og etterpå reiste vi for å spise hos faren, legger ut bilder av husene senere. På kvelden spiste vi hos faren og spilte masse wii med småbrødrene mine. De er så herlige og liker mye kos! På lørdagen våknet vi og reiste for å spise hos foreldrene til kona til vertsfar. For en herlig gjeng det også, snakket i vei og var mye liv rundt bordet! På kvelden reiste vi til Neuquen på kino med søskenbarnet til Juli og "onkelen". Etterpå gikk vi ut med vennene til Juli, utrolig snille alle sammen! I hele går var vi i en 1årsdag som var helt ubeskrivelig. All maten og dekorasjonene var utrolig fint. De hadde eget isbar, sukkerspinn, popcorn, puppit show, en hund som danset, en alf og en fe som gikk rundt, fotograf osv. Kom ikke hjem før 2-3 tida på natta. Storkoser meg :-) Og det er kjempe kjekt med brødrer, ivrig og glad gjeng.

(bilder ligger på facebook)

2 kommentarer:

  1. Kjekt :-) klem fra mamma

    SvarSlett
  2. veldig kjekt å hørra sigri!! Va sikker på at du kom til å få det kjempe bra hos den nye familien :D du fikse alt! tror, som du skjøl seie, at det passe deg veldig bra å komma til en ivrig og gira familie, og brødrene dine må jo vær akkurat i blinken for deg :D kan tenka meg de e glade for at du har komt ja. Fortsett å nyt dagene, så glede eg meg til oppdateringer og å følga deg i "nytt kapittel" av utvekslningsåret! Som sagt, utnytt tidå til det fulla nå, 5 måneder går fort vet du!!

    love you <3

    SvarSlett