Sider

onsdag 22. februar 2012

Yin Yang

Som jeg har skrevet før er det alltid to sider av en sak. «Siempre hay algo malo y algo bueno». Det å flytte til en ny plass og til en ny familie har ikke bare positive sider. For noen av dere er det kanskje vanskelig å forstå at etter 6 måneder i El Calafate, der jeg har skaffet meg en godt nettverk, så vil jeg begynne på nytt. Så klart det er ikke abre abre. Men i jan/feb da flere av vennene mine reiste for å studere, og i desember da jeg avsluttet skolen med klassen og av andre grunner følte jeg tiden min i El Calafate var litt ferdig og nå er jeg giret på å starte på nytt. Så klart kan jeg ta feil og det blir utrolig vanskeli gi General Roca, men da er det viktig for me gå huske at det er ikke vits i å angre, fører General Roca til noe bra, er det supert! Fører det til noe dårlig, så lærer jeg uansett mye av det og alt er god erfaring videre i livet. Men jeg har en god følelse på dette. Da jeg ankom terminalen i General Roca ventet den nye kontaktpersonen på meg, Marcela heter hun, og er superkoselig. Fra første stund merket jeg at jeg kan komme til henne med alle slags problemer, og det er godt å endelig å ha en kontaktperson jeg kan gå til. Hun fortalte også at mora i huset er kjempe giret på at jeg kommer siden hun har jo aldri hatt en datter, og ville gjerne ta meg med på ting, gutten virker også veldig giret og gleder meg til å treffe den! Jeg skal bo med Juli og mora, foreldrene er nemlig skilt og faren har ny kjærest og to små gutter. Så jeg kommer til å få to halvsøsken, en på 4 år og en på 6 år. Tror (litt usikker) at jeg også kommer til å få en seng hos faren så jeg kan sove der også. Har også en bror som studerer i Buenos Aires, tror det er hans rom jeg skal sove i når jeg kommer. Juli sa at stemora var også giret til jeg kom! Det kommer ikke bare til å bli lett, men jeg kommer til å bli kjent med en ny plass og familie noe som er utrolig spennende.  Jeg kommer aldri til å glemme El Calafate og hadde noen uforglemmelige månder der, men nå var det på tide å komme videre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar