Sider

tirsdag 3. april 2012

muy bien!

Oppdatering fra de siste dagene skal jeg komme med senere, skal bare gi en rask oppdatering!
Var ganske fornøyd da jeg fikk tilbake de første vurderingene fra skolen!! Har fått en "Muy Bien" i historie og "muy bien+" i språk. I historie hadde vi en prøve om argentinsk historie og i språk "lengua", skulle vi skrive en historie. Tenkte jeg kunne legge ut fortellingen jeg skrev senere, så dere kan se litt hvordan spansken går. Har enda litt problemer med noen verb-former, men vurderer å gå på spansk klasser. Nå må jeg tilbake til historielesing, må jo jobbe litt for å fortsette slik!

2 kommentarer:

  1. Godt jobba kjære Sigri :-) du e goe.. Dette kan du være stolt av. Kjekt at du bruker litt tid på skolen nå. Har du det ellers fint? Vi reiser hjem fra San Francisco i morgen, og e hjemma onsdag. Blir hjemma resten av påsken. Kjekt om vi kan få litt tid sammen på skype. Veldig glad i deg. Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Kem kan du ha alt d goa fra :-). Imponerende, hadde ikkje hatt sjans sjøl :-(

    SvarSlett