Sider

tirsdag 3. april 2012

oppdatering fra de siste dagene

Dagene går sin gang. Fredag var det tid for min første time som "lærer" i engelsk for 8-9 åringer på barneskolen. Det er noe jeg skal gjøre på fredager fremover med tre gutter i parallellklassen. Var faktisk overraskende kjekt!
 På lørdag sto jeg nok en gang tidlig opp. De siste tre lørdagene har jeg vært oppe før klokka 9, får det er alltid noe å finne på. Denne lørdagen var det tid for å hjelpe noen som ikke har det like lett og få se litt andre sider av Argentina. Jeg har nemlig blitt medlem i en gruppe på skolen som heter Gan-gan. Som går ut på å bygge hus til de som ikke har det. Sammen med en gjeng fra 3. og 5.klasse reiste vi til en annen del av byen, og se litt annerledes standard.



Etter å ha stått opp tidlig, tok jeg meg en god siesta da jeg kom hjem. Og i 4 tida kom Kristine og vi reiste for å se på brormin sitt lag som skulle spille rugby. Der møtte vi også på et par venninner fra skolen, bla Flor som sitter til venstre for meg på bildet ovenfor. Etterpå gikk vi hjem til en av jentene, etterfølgt av café med Juli. På kvelden reiste Juli og jeg til papi og spiste sammen med dem, og i 1-2 tida samlet vi oss her sammen med vennene til Juli og jentene som jeg pleier å gå ut sammen med. Senere gikk vi ut på Punta som er et utested her i byen.



Søndag gikk jeg en liten tur med mami og på kvelden samlet klassen seg hos Flor. I går reiste jeg og Bente til Cervantes for å besøke Kristine. Irene fra USA kom også innom en tur.
I dag og i morgen har vi skole, men kjenner jeg allerede er klar for langhelg! Senere skal jeg møte ei jente fra klassen og etterpå har jeg håndballtrening.

Chaau

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar